poniedziałek, 6 maja 2013

sezon komunijny i żeglarski rozpoczęty...

YUrodzinowa dla ukochanej Mamy... zamówiła kochająca córka Ania.


Pierwsza szyta kartka- na rocznicę ślubu. Jakze piekną rocznicę, bo 60 lat wspólnie przeszli przez świat Sabina i Bonifacy. Oby jeszcze kolejne lata dał im Pan Bóg razem w szczęściu przeżyć.




Żeglujemy, żeglujemy.... ja tylko palcem po mapie, w internecie, bo woda to nie mój żywioł. 
Kartka urodzinowa dla żeglarza- Janusza.



Bliźniaczki, choć kilka szczegółów różniących  wprawne oko wypatrzy, żeby nie było, że identycznie :)

szyjemy, szyjemy, od tego mamy maszynę do szycia od Rodziców.... 
Ślubne :)



a tu taka odskocznia od kartek, to Ci było wyzwanie, taka kanciasta butelka. Nie spodziewałam sie, że aż tyle cierpliwości będzie to ode mnie wymagało.  Kilka razy miałam ochotę zostawić i powiedzieć Niani, ze się nie dało.... no ale to nie ja, no ja bym się poddała, za nic.... parę razy rzuciłam motkiem ze sznurkiem, ale się udało.





Exploding Box komunijny.
Wiele ślubnych widziałam, na komunijny chyba nie trafiłam, ale i tak zrobiłam sama.
Dla Yori'ego.






A to była sztuka zrobić 3 kartki dla jednej dziewczynki na komunię.  Udało sie? Chyba wyszło całkiem dobrze.






Torebeczka komunijna dla Alicji



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz